Sommarvarm Yagadue-ritt 8/6

Igår så red jag ut på Yaga någon gång vid tvåtiden. När det var som varmast ungefär ;) Vi tog bara en lugn uteritt. Jag krävde inte så mycket eftersom jag kände mig lite hemsk när jag red i värmen. Lite trav och galopp och försök till öppna & sluta. Stackaren fick knappt beta något heller.

Imorgon ska jag rida Yaga igen. Jag tror att vi ska rida i skogen och trava och galoppera igång en stund och sedan ska jag se om vi kan hitta det fina läget från i fredags. Nere på banan då. Eller så kanske det blir hel och full uteritt. Men det kan vara bra för mig att träna mer på det jag fick lära mig i fredags :)

Undrar om jag ska rida Carezo imorgon också? Fast jag kan nog inte, student-brännboll =/
Det är bal ikväll också och jag kan verkligen inte få mig att tycka att det ska bli det minsta roligt =/

Kommentarer
Postat av: Elon

Hahahaha, okej;) Jag tyckte iaf att det på grönan var läskigare=)

2008-06-11 @ 22:20:45
URL: http://elonkilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0