Uteritt i solsken med prinsessan Yaga 30/5

Denna fredag så var jag i valet och kvalet var jag skulle rida eftersom jag kände på mig att bussen snart skulle komma. Till slut gick jag ändå ut och jag hade bara kommit en bit från stallet när jag vred på huvudet och såg det fruktade vidundret (bussen)... Kastade mig av och Yaga började beta i vägrenen. Bussen for förbi varpå Yaga ryckte till lite lätt. Inte så jätterädd, mest jag som blir rädd, hahaha. Vi har blivit omkörda av bussar förut men jag hade jagat upp mig så över denna buss att jag tyckte det kändes säkrast att stå på backen.

Vi red Specksta-Örsjön med varierade gångarter. Gick ganska bra. Cirka en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0